RADIOFORUM
Regulamin forum - Regulamin forum
SP3AYA - 04-06-2008, 01:53
: Temat postu: Regulamin forum
§ 1. Ogólne.
1. Forum służy do prowadzenia dyskusji oraz wymiany poglądów. Nie może być jednak platformą do prowadzenia jakiejkolwiek agitacji, reklamy i walki politycznej lub jakiejkolwiek innej.
2. Obowiązują ogólne zasady moralne, dobrego wychowania i taktu wobec każdego uczestnika forum. Niedopuszczalne jest używanie wulgaryzmów czy obrażanie innych użytkowników.
3. Użytkownik publikuje swoje komentarze i przemyślenia wyłącznie na własną odpowiedzialność. Administratorzy nie ponoszą jakiejkolwiek odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników na forum.
4. Nick służący do zarejestrowania się na forum nie może być obraźliwy czy wulgarny, nie może to też być adres strony www. W podobnym stopniu dotyczy również avatarów używanych przez użytkowników.
5. Każdy użytkownik ma prawo zgłosić na PW Administratora forum zastrzeżenia, co do decyzji podejmowanych przez niego i przedstawić swój punkt widzenia.
6. Jeśli po takich konsultacjach Administrator nie zmienił swojego zdania - jego decyzja jest ostateczna i nie podlega dalszej dyskusji.
§ 2. Użytkownicy
1. Korzystanie z Forum jest dobrowolne – rejestrując się zobowiązujesz się do przestrzegania regulaminu.
2. W przypadku stwierdzenia , że jeden użytkownik występuje pod kilkoma nickami, wszystkie jego konta mogą zostać usunięte - a jemu uniemożliwiony dostęp do forum.
3. W przypadku utworzenia nowego konta z tego samego adresu IP, jest to możliwe tylko w przypadku domowników korzystających z tego samego komputera. Adresy e-mail muszą być inne. Warunkiem jest powiadomienie administratora o takim fakcie poprzez PW.
4. Do komunikacji pomiędzy dwoma użytkownikami forum służą PW (Prywatne Wiadomości). W szczególności wszelkie spory osobiste nie mogą być załatwiane na forum publicznym.
5. Konta userów nieaktywne więcej niż sześc miesięcy mogą być automatycznie usuwane.
6. Warunkiem korzystania z Forum jest zarejestrowanie się przez użytkownika z podaniem niezbędnych danych wymaganych przez formularz. Dane niezbędne do komunikowania się z użytkownikiem przez administrację forum [adres e-mail] muszą być prawdziwe.
7. Użytkownik może w swoim profilu umieszczać dowolne avatary, podpisy/sygnaturki, oraz zdjęcia pod warunkiem, że nie stoją one w sprzeczności z innymi punktami regulaminu, oraz nie pogarszają czytelności i wyglądu strony. W szczególności dotyczy to również zbyt dużych, lub "agresywnie" animowanych grafik.
§ 3. Tworzenie nowych tematów i pisanie postów.
1. Niedopuszczalne jest umieszczanie na łamach forum spamu, postów sprzecznych z prawem polskim i międzynarodowym, związanych z pornografią, używkami, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej itp. oraz treści faszystowskich, wulgarnych, propagujących przemoc, obrażających uczucia religijne, naruszających prawa autorskie lub prawa innych osób itp.
2. Niedopuszczalne jest umieszczanie na łamach forum treści uznanych powszechnie za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady netykiety, używanie wyrazów niestosownych (brzydkich) częściowo edytowanych (kropkowanych), obrażanie innych użytkowników, wywoływanie awantury lub pisanie postów które mogą urazić innego usera bądź spowodują rozpoczęcie kłótni.
3.Jeżeli podajesz linki do strony www, najpierw sprawdź czy działają.
4. Zanim utworzysz nowy temat sprawdź czy już takiego nie ma na forum. Umieszczanie takich samych tematów w różnych działach jest niedopuszczalne.
5. Dla osób początkujących w tematyce forum istnieje dział "Dla zielonych". Pisanie w innych działach jest możliwe tylko na tematy nie związane z problematyką podstawową.
6. Pisząc na Forum:
a) nie używaj tylko dużych liter – nikt nie lubi, gdy się na niego krzyczy,
b) przy pisaniu postów dbaj o estetykę wyglądu i kulturę języka polskiego.
c) staraj się pisać zgodnie z zasadami języka polskiego, jego gramatyką i ortografią.
d) nie pisz postów niezwiązanych w żaden sposób z tematem rozmowy oraz postów o treściach typu "zgadzam się z przedmówcą" itp. lub zawierających same emotikony.
e) nie nadużywaj możliwości wstawiania w tekst emotek. Kilka pod rząd to już duża przesada.
7. Jeżeli chcesz dopisać lub dodać coś do własnego posta używaj do tego funkcji Edytuj, zamiast pisać jednego pod drugim.
8. Niedopuszczalne jest podawanie informacji [lub w szczególności cytowanie tekstów pochodzących z forum] na innych stronach, bez podania źródła [lub podlinkowania do forum].
9. Przyznawanie punktów „pomógł” nie jest obowiązkowe i nie zmuszaj użytkowników Forum do ich wystawienia.
10. Admin/Moderator może temat zablokować lub usunąć temat/posty, a użytkownik łamiący regulamin otrzymać ostrzeżenie/bana.
§ 5. Ostrzeżenia i Bany.
1. Użytkownik może otrzymać pisemne upomnienie w formie dopisku pod postem, który jest niezgodny z Regulaminem lub w formie prywatnej wiadomości (PW).
2. Za niestosowanie się do uwag moderatora, zostanie udzielone ostrzeżenie.
3. O zdjęciu ostrzeżeń i banów decyduje administracja.
4. W przypadku rażących wykroczeń lub niedostosowania się do wcześniejszych upomnień administracji osoby winne zostaną zbanowane w trybie natychmiastowym.
§ 6. Shoutbox.
1. W ShoutBoxie zabronione jest spamowanie oraz obrażanie innych użytkowników.
2. Ban w ShoutBoxie można dostać niezależnie od pozostałej części forum i nie skutkuje zablokowaniem konta w głównych działach.
§ 7. Reklama na forum i ogłoszenia typu kupię/sprzedam.
1. Umieszczanie na forum linków i informacji dotyczących reklam usług i produktów oraz stron komercyjnych, jest możliwe jedynie w postaci płatnych banerów uzgodnionych z administracją forum.
2. Administracja forum może udostępnić nieodpłatnie miejsce na reklamę instytucji lub akcji charytatywnych (Pajacyk, Caritas, Czerwony Krzyż etc.), oraz instytucji non-profit.
3. Użytkownik może zamieścić informację o dowolnej niekomercyjnej, prowadzonej przez siebie stronie www w swoim profilu.
4. Reklama innych stron, a w szczególności forów prowadzonych przez użytkowników, może być zamieszczana jedynie na zasadach wzajemności - poprzez wymianę i umieszczenie linków lub banerów w podpisie oraz stopce forum.
5. Administracja zastrzega sobie możliwość usunięcia w dowolnym momencie reklam promujących treści niezgodne z prawem, dobrym obyczajem oraz stojące w sprzeczności z zasadami niniejszego regulaminu.
6. Forum nie jest portalem ogłoszeniowym.
a) rejestracja tylko w celu napisania ogłoszenia o kupnie/sprzedaży lub innej formie zarobkowania jest niedopuszczalna, a takie konto może zostać bez uprzedzenia usunięte.
b) ogłoszenie lub post zawierający dowolne treści reklamowe, w szczególności jeśli jest pierwszym postem użytkownika na forum, mogą zostać bez uprzedzenia usunięte.
c) konto użytkownika traktującego forum jako medium do publikacji swoich ogłoszeń lub reklamy, zostaje zawieszone lub usunięte.
§ 8. Inne.
1. Administracja zastrzega sobie prawo do zmian i interpretacji powyższego regulaminu.
2. Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku działalności forum, a w szczególności spowodowane przez osoby trzecie jak i z przyczyn niezależnych.
3. Regulamin obowiązuje od momentu opublikowania.
SP3AYA - 28-09-2009, 00:45
:
Regulamin jest obowiązkową lekturą PRZED zarejestrowaniem się użytkownika na forum.