Forum
Forum
RADIOFORUM
FORUM KRÓTKOFALARSKIE
Ostrowskiego Klubu Krótkofalowców
SP3POW

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Uniden UBC 3500XLT
Autor Wiadomość
Agarik 


Dołączył: 08 Maj 2020
Posty: 5
Skąd: Gdansk
  Wysłany: 08-05-2020, 20:56   Uniden UBC 3500XLT

Witam,
jestem zielony w temacie i stąd szukam pomocy w kwestii problemu na jaki napotkałem z moim odbiornikiem Uniden UBC 3500xlt.Jest używany, dostałem go.
Uruchomiłem go, jednak nic poza opcjami Bandplan 1, czy Bandplan 2 lub Bandplan 3 nie wyświetla. Udało mi sie jeszcze zresetować mu pamięć kombinacja 2 + 9 + Hold i włączenie.Poza tym nic. Teraz nie wiem czy jest po prostu uszkodzony, bo próbowałem ustawić ręcznie częstotliwość. Niestety bez sukcesu - wciąż wyświetla Bandplan wcześniej ustawiony.
Jego zachowanie jest przynajmniej dziwne bo powinien wg instrukcji reagować na kombinacje klawiszy a jednak tak sie nie dzieje.
Czy ktoś z kolegów mógłby mi pomoc?
Z góry dziękuję!
 
 
SP3AYA 



Znak KF: SP3AYA
QTH lokator: JO81VP
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 6870
Wysłany: 09-05-2020, 15:10   
   admin


Z tego co czytam, w poszczególnych bandplanach powinny być predefiniowane zakresy częstotliwości które możesz skanować. i znalezione aktywne częstotliwości wpisać do pamięci. Jest tak?
 
 
 
Agarik 


Dołączył: 08 Maj 2020
Posty: 5
Skąd: Gdansk
Wysłany: 09-05-2020, 20:47   

No właśnie.... odbiornik nie reaguje na przyciski. Bandplany mogę zmienić, zresetować mogę, ale nic więcej nie mogę zrobić. Zastanawiam się czy jest sprawny, może jest w jakiś sposób zablokowany. Trudno mi to stwierdzić.
Próbowałem ręcznie wprowadzić jakąś częstotliwość. Zrobiłem to wg manualna, ale odbiornik nie reaguje na wciskane przyciski, wyświetla tylko wcześniej wybrany Bandplan :(
 
 
SP3AYA 



Znak KF: SP3AYA
QTH lokator: JO81VP
Pomógł: 8 razy