Wysłany: 21-06-2010, 16:56 Pomoc przy wyborze pierwszego radia. Radio KF: Będzie
Chcę by radio było dobre. Dać 2500 zł za Icoma 706mk2g w idealnym stanie czy za Yaesu 857 w idealnym dać 2000... Mam dylemat. Pytam się, dużo, dużo czytam bo szkoda mi wydać tyle kasy i być nie zadowolonym. Nie ukrywam, nie mam doświadczenia z takowymi radiami. Będzie działało na bazie, troszkę w mobilu i na zlotach.
Ostatnio zmieniony przez SP3AYA 05-07-2010, 21:45, w całości zmieniany 2 razy
FT-450 to bardzo przyzwoite urządzenia. Dobre filtry, niezły odbiornik, spore możliwości konfiguracji. W tej cenie imo lepszego nowego urządzenia nie znajdziesz.
Oczywiście że warto. Od czegoś zawsze rozpoczynamy przygodę i nie musi być to sprzęt za 10kpln. ważne żeby trafić zadbany egzemplarz. Ja zaczynałem od ic-735 i zawsze z dużą sympatią go wspominam.
Człowiek się rozwija, Jak zrobiłem prawko, to jeździłem maluchem, a potem się zachciewało coraz więcej wygody, klimy, elektryki... Tak samo jest z radiem, zaczynasz od starszych konstrukcji, które tak samo dowiozą cię do celu, ale z czasem chciałbyś więcej.
Czy koledzy mogą podrzucić poradę na jakie radia zwrócić uwagę aby wystartować na pasmach krótkofalarskich? Chodzi o to aby cena niewiele odbiegała od tysiąca złotych, ale jednocześnie aby było to radio które zachęci a nie zniechęci do dalszych poszukiwań i rozwoju sprzętowego. Niestety na nic więcej nie mogę sobie pozwoli ć więc radia które w większości były tu zachwalane, czyli Icom 706, Yaesu 450 lub 857 są całkowicie poza moim zasięgiem. Opinii o starszych modelach znam niewiele i są tak różne że będę wdzięczny za każde słowo.